Jumaat, 5 Jun 2015

Festival GreenFest Selangor ! :D

Assalammualaikum :D
Esok Sabtu , bersamaan dengan 6 Jun 2015 . Esok hari terakhir Festival AgroFest Selangor berlangsung . Malam semalam, aku cakap kat Ayah aku yang aku nak g esok . Kemudian aku terangkan detail2 tu . Ayahh aku kata ok je , Jadi ,esok lhaa bertolak  6 Jun 2015 :D .
Okehhh :3 Aku janji kat kau yang besok ataupun lusa aku akan apdet lagi blog nehhh .

Istimewa Hari Sabtu : -

- Hanya 100 orang terawal
-Helikopter RM 90
-Ronda2 Kuala Selangor RM20

Aktiviti Menarik : -
Soopa Doopa
Pool,Roller Ball & Boats
Basikal Drift
Sukan Berkuda
Memanah & Menyumpit
Giant Bubble
Rumah Hantu
Flying Fox
Mini Zoo
Taman Arnab
Tangkap Anak Ikan
Kolam Memancing Udang / Ikan
Paramotor ( RM 75 per pax )
Pameran - Pameran
Derma Darah Dan Medical Check Up
Rawatan Syifa'
Demonstrasi Keselamatan & Kecemasan

Okk nnty aku apdet lg yaa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan