Isnin, 1 Jun 2015

Tom Tom Bak

Assalamualaikum kawang - kawang sekaliang 

Petang tadi aku tengok ulangan Ceria Popstar 2 . Hebat jugak diorang ni nyanyi . Paling awesome sekali Iqbal ,daaa lhaa handsome :D . Ewahh menggatal pulak yerr kau Mimi :3 . Bukan nak kata peserta lain selain dari Iqbal tu x sedap suaranya, awak pun hebat juga :D . Ehhhhh ! ! Stop Stopp ! ! Aku bukan nak cita pasaii Ceria Popstar tu tapi akuu nak cita pasaii Tom Tom Bak .

Flashback kecik duluu : -

Hari Isnin,12.30 tengahari . Aku setia menunggu cerita Tom Tom Bak . Tiba - tiba, tekak ini haus pulokkk . Ada lagi 5 minit sebelum start cita TTB ( Tom Tom Bak ) . Aku pun berlari dengan sepantas kilatnya ke dapur . Lagi pantas daripada seekor kucing mencuri ikan mentah Makcik Zah jiran sebelah rumah aku . Aku hiraukan apabenda yg berlaku skang nihh . Skang aku kat dapur,lantas aku ambik cawan gambar Mickey Mouse dan segera menuang air sejuk ke dalam cawan Mickey Mauss . Brahhhhhhh . Lega rasanya tekak ni . 

Tiba - tiba , kedengaran satu suara . Rupa - rupanya lagu TTB dah start . Sekali lagi aku berlari sepantas Usain Bolt . Fuhhh , sempat sampai . Aku memang dh biasa dan dah cam dah lagu TTB nehhh . Jadi takdak hal la kalau aku nak nyanyi punngggg . "Kakakk !  ! Perlahan skit TV tuhh ! " Jerit Puan Marina di dapur yg sedang menggoreng ikan di dapur . "Ye Ibu ! " Jawab ku . Untuk pengetahuan kauorang , ni montaj kat bawah nehh ...


Tapi skang ni aku dh lupa lagu montaj dia.. :p

Ok Byeeee nantii kita jumpa lagi yaa 

***************************************************************************

Ada yang tidak berpuas hati dengan blog saya ? 

Takpaa ... Contact saya jaa .

Facebook : Mimi Shamimi
Wechat : mimi3493
WhatsApp : nak chatt okk ;)
Twittiaqq : DyaMimimimi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan