Rabu, 3 Jun 2015

Trick Curi Makan :P

Assalammualaikum 

Tepat pukul 1.30 tengahari ,kami makan sekeluarga :) . Kebetulan pulak masa tu Puan Marina masak telur sambal . Puan Marina rebus telur 10 biji, cukup untuk kami sekeluarga . Sorang ambik 2 ,sapa ambik 3 , siap la kau  . Dan dan pulak masa tu aku laporr sesangat . So aku serbu lhaa sekali . Biasanya mak aku letak lauk dalam mangkuk . Olehh sebab tak muat mangkuk tu ,mak aku cancel lhaa nk letak telur 10 biji tu dalamm mangkuk . So mak aku biarkan dalam kuali lepas tu tutup ngan penutup tu . And then settle ! ! . Sapa nak makan ambik sendiri, layan diri lhhaaa kiranya tuhh . Aku lapar sangat . Aku tunggu adik aku ambil nasi ,lepas tu ayah aku potong aku -_- Omaigad . Dalam keluarga Incek Shariffudin ,aku lhaa yg paling bernasib malang sekali -_- 

Sambung balik cita tadi, aku lhaa orang yg terakhir ambik teloq tuu, so aku ambil 3 , Aku ambil 2 dahulu lps tu bubuh telur yg ke 3 ltk bawah nasi . Fuhhhhhh >.< . Nsib x KANTOI ,kalau tak..........habis lhaa aku . :p Nah sebagai belanja aku bagi gambar yg pasti buat anda menyelerakan .

U Mad Bro ?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan