Ahad, 4 Oktober 2015

Polis Evo

Assalammualaikum


Tadi, pukul 2:20 petang  tadi aku pergi tengok Polis Evo di Lotus Five Star Cinema di mall Billion, Seri  Iskandar. Seriously memang best betul. Kalau ada 5 bintang, aku bagi 5 bintang penuh punyalah. Memang syok! Tak percaya? Ok! Pergi lah tengok sendiri. Yang aku kagun Inspektor Khai ( Shaheizy Sam ), yang sangat serious. Dah lah sado. Ohmaigod memang best lah. Dan yang paling aku suka Inspektor Sani. Pandai betul buat lawak. Sekali dia buat lawak, berdekah - dekah satu  dewan ni gelak. Hahaha! Memang takpuas kalau tonton sekali je, kena tonton dua kali. Baru best.

Dan, tadi aku baca paper. Tulis di situ "Polis Evo mampu tandingi KL Gangster". WOWWWW! Dan "Kutipan filem Polis Evo mencecah 8 juta dan mampu tandingi KL Gangster yang meraih kutipan sebanyak 11 juta". Memang tak rugi tiket lah. Berbaloi. Cerita pun best. Zizan pulak mampu 
hidupkan suasana lawak. 

"Kereta accident boleh beli baru, paru -paru nak beli dekat mana?" - Inspektor Sani. 

Ohmaigod ayat yang paling deep bagi seorang perokok.

"Bakal bini ambo dah panggel dah tu." - Inspektor Khai

Ini memang Zizan marah. bukan marah betul pun. Memain je. Scene nimasa diorang di tepi pantai. Masa cerita nak dekat habis dah. Lawak betul. Thumbs Up !



Dan satu lagi Arwah Harun Salim Bachik pun ada di dalam filem ini. Marilah bersama - sama kita sedekahkan Al - Fatihah untuk dia.  - Al - Fatihah -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan