Jumaat, 2 Oktober 2015

Wattpad Best !

Assalammualaikum :D


Dua bulan lepas, ada seorang kawan aku ni dia memperkenalkan aku dengan Wattpad. So aku trylah download dekat PlayStore. And then aku godek - godek sikit dalam Wattpad. Dan aku pun tulislah cerita di situ. Nak tahu apa yang aku tulis? Pergi :


Click pada link tu dah tersembul keluarlah timeline aku. Senang je nak log in. Korang mesti ada Facebook kan? So, korang boleh log in pakai Facebook ja. Hei jangan suruh aku buat entri pasal cara log in account Wattpad. Aku jenis tak reti nak buat tutorial. Kang tunggang - langgang pulak jadinya. Oh btw, aku ada satu benda nak bincangkan ni. Masalah aku jugak la. Tapi entri seterusnya lah pulak! Akukalau bincang satu bab, satu bab ni je la.

Tapi kan, aku rasa Wattpad lagi best drpd blog. Tapi aku still dengan blog. Ingat tak kes aku tak update blog 2 bulan? Hehe, aku tau itu salah aku. Maaf untuk sekali lagi. 


                             Kay bye ! :D xoxo .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan